Zoals aangekondigd gaan de dames van de handbal in de week 7 (van 12 t/m 17 februari) bij u langs om bestellingen van compost en potgrond op te halen. (graag contant betalen)

Niet thuis?

U kunt ook de bestelling en betaling door brievenbus (met vermelding van naam bestelling en tel.) bij Amber Kemper Borgonjensmoat 2  te Haarle doen. Graag wel voor 25 februari 

Voor evt. verdere vragen kunt u contact opnemen met René Cornelissen (r.cornelissen@ziggo.nl)

Een groep vrijwilligers komt dan bij u langs op zaterdag 17 maart 2018 om de zakken potgrond en/of compost bij u thuis af te leveren. Hiervoor hoeft u niet thuis te blijven, we leggen het op een logische plek. (bv. onder de carport of bij de deur. Op 17 maart is Henny Kemper op het terrein van CAVV om de uitgifte te controleren en voor evtuele vragen is Henny bereikbaar op M: 06-81262386

Alvast bedankt!

 

Mocht u het formulier gemist hebben uit het dorpskrantje hieronder

een voorbeeld formulier bestelling:

 

Bestel Biljet Compost/Potgrond 2018

Naam:…………………

Adres:………………….

…………..zakken Compost a 4,50 euro per zak

———

Totaal bedrag betaald

Handtekening